کم سرو صداترین نژادهای سگ

به گزارش «سرویس حیوانات خانگی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ دوستداران سگهای کم سرو صدا زیاد می‌باشند ولی تعداد این سگ‌ها زیاد نیست که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد هر نژاد روی اسم آن کلیک کنید.

نژاد سگ موردنظر خود را بیابید.

واق‌واق کردن سگ‌ها باعث شکایات همسایگان و بیرون انداختن صاحبان سگ از خانه یا آپارتمانشان می‌شود. همچنین باعث می‌شود تا همسایگان جهت ازبین بردن این صدای گوش خراش دست به انجام هر کاری بزنند. به عبارتی دیگر واق‌واق کردن سگ ناخواسته است مگر در مواقع اضطراری.

سگ بی‌صدا وجود خارجی ندارد. سگ‌ها بطور طبیعی سر و صدا بوده و واق‌واق می‌کنند. این بعلت ارتباط برقرار کردن اولیه آنهاست. پیدا کردن سگی که اصلاً واق‌واق نکند غیرممکن است.

اما نژادهایی وجود دارند که نسبت به نژادی دیگر کم سر و صداترند. در زیر لیست این نژادها آورده شده است. معمولاً نژادهای کوچک جثه پر سر و صدا می‌باشند مانند: بیشن فریزای، اشنوزر مینیاتور و کی‌رن تریر. این ممکن است بخاطر اندازه آنها باشد!

نژادهای بی‌سر وصدا نژادهایی هستند که زوزه می‌کشند و غرغر می‌کنند مانند: باسنجی. مسئله اینجاست که همه سگ‌ها از خو صدا در می‌آروند.

لیست سگ‌های کم سر و صدا

سگ باسنجی

سگ باست هاند

سگ بلادهاند

سگ برزی

سگ کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل

سگ کلامبر اسپانیل

سگ بولداگ انگلیسی

سگ بولداگ فرانسوی

سگ گریهاند ماستیف

سگ پاگ

سگ سنت برنارد

سگ تیبتن اسپانیل

سگ ویپت