ارائه خدمات الکترونیک به تولیدکنندگان دارو از ماه آینده مشروط می شود

به گزارش  «سرویس دامپزشکی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان» مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: با توجه به راه اندازی و بروز شدن سامانه خدمات الکترونیک دفتر دارو و درمان در زیر بخش های تولید، صادرات، امور توزیع و داروخانه ها،‌ مقتضی است از این پس تمامی شرکت های تولیدکننده داخلی نسبت به تکمیل پروفایل شرکت و همچنین ورود به سامانه و درج آمار تولید روزانه محصولات تولیدی اقدام کنند.

مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشوراعلام کرد: از تاریخ 15/02/95 ارائه خدمات الکترونیک به شرکت های دارویی تولید داخل مشروط به تکمیل پروفایل و به روز شدن آمار و اطلاعات تولیدات و درج آن در سامانه مذکور خواهد بود.

 محسن مهدوی نژاد، مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: با توجه به راه اندازی و بروز شدن سامانه خدمات الکترونیک دفتر دارو و درمان و داروهای گیاهی در زیر بخش های تولید، صادرات، امور توزیع و داروخانه ها،‌مقتضی است از این پس تمامی شرکت های تولیدکننده داخلی نسبت به تکمیل پروفایل شرکت و همچنین ورود به سامانه به آدرس http://ivo.ir و درج آمار تولید روزانه محصولات تولیدی اقدام نمایند.

 مهدوی نژاد ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر است با تقویت بسته تبادل الکترونیک در این حوزه اعمال نظارت های فنی و بهداشتی برشبکه توزیع و امور پخش دارو و محصولات دامپزشکی بهبود یافته و در این راستا ضمن حفظ منافع و حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان از عرضه محصولات تقلبی و غیر مجاز دامپزشکی ممانعت به عمل آید.

مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور از تولید کنندگان درخواست کرد درخصوص عملیاتی کردن این مهم، حداکثر همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر دارو و درمان به عمل آورند.