شرکت پشتیبانی دام جواب مرغداران را داد

به گزارش ایسنا، برخی از مرغ‌داران با اعلام این‌که شرکت پشتیبانی امور دام آنها را موظف به پرداخت مابه‌التفاوت قیمت نهاده کرده به انتقاد از این شرکت پرداخته و مدعی شده‌اند که این شرکت نهاده‌هایی که به اتحادیه‌ها یا سایر افراد فروخته شده بود را به صورت کامل تحویل نداده‌ و اکنون پول بیشتری را در ازای تحویل نهاده‌ها از آنها طلب می‌کند.

به گفته آنان همچنین شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرده‌ است که باید دامداران و مرغداران ابتدا مابه‌التفاوت افزایش قیمت نهاده را پرداخت کنند تا باقی مانده نهاده به آنها تحویل داده شود.

در همین رابطه خبرنگار ایسنا به سراغ مدیرکل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام رفت و موضوع را با وی در میان گذاشت.

رضا سالمی اظهار کرد که مرغداران در آن مقطع مبالغی را به حساب شرکت واریز کردند و قرار شد برای این شرکت گوشت تولید کنند تا ما تولیدات آنها را ذخیره و در مواقع ضروری توزیع کنیم.

وی ادامه داد: آنها در آن زمان مدعی شدند که شرکت باید نهاده‌ها را به قیمت قبل در بین آنها توزیع کند. در مقابل، ما نیز خواستار شدیم که در این صورت مرغ هم با همان قیمت قبلی به شرکت پشتیبانی امور دام فروخته شود. در نهایت این موضوع بین ما و مرغداران اتحادیه مرکزی مورد توافق قرار گرفت و در آن مقطع مرغ و نهاده‌های دامی بر اساس قیمت‌های قبلی تحویل داده‌ شد.

سالمی با بیان این‌که پس از آن توافق قیمت‌ نهاده‌ها و مرغ بر اساس قیمت‌های مصوب تحویل داده شد، تصریح کرد: این قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار است و بنابراین افزایش قیمت جدید هم به صورت دو طرفه بوده و طبق توافق است.


برچسب ها: