مکمل غذایی اسب

به گزارش «سرویس اطلاعات دارویی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی»؛ مکمل  Damac Detox ترکیبی از زغال فعال است که به صورت خوراکی به اسب‌ها و سایر حیواناتی که ماده سمی‌ را بلعیده‌اند داده می‌شود تا مواد سمی‌ را جذب کرده و با حداقل جذب از روده عبور دهد. زغال فعال یک پادزهر غیرسمی‌ و یک ماده آلی کربنیزه اکسید شده با منافذ بسیار زیاد است که به آن اجازه می‌دهد مواد سمی ‌را بهتر جذب کند. زمانی که زغال فعال به صورت خوراکی مصرف می‌شود، توانایی شگفت انگیزی در استخراج گازها، فلزات سنگین و سایر مواد شیمیایی با چندین برابر وزن خود را دارد.

کربن فعال یکی از قدیمی‌ترین سم‌زداهای جهان است که سمومی ‌مانند فلزات سنگین، آفتکش‌ها، علفکش‌ها، مواد شیمیایی و حتی اسید اضافی را جذب میکند (به آن متصل میشود) و آن را از سیستم گوارشی اسب خارج می‌کند. این مکمل هضم نمی‌شود، اما در عوض از دستگاه گوارش اسب عبور می‌کند و سموم را در حین حرکت جذب می‌کند و سپس از طریق کود خارج می‌شود.

سموم موجود در دستگاه گوارش می‌تواند باعث ناراحتی شود و اسب را از جذب و استفاده مناسب غذا و مواد مغذی خود باز دارد. این می‌تواند بر سلامت کلی آن تأثیر بگذارد و منجر به مشکل گوارشی، ایجاد زخم و سایر مشکلات مربوط به روده شود.

موارد و مزایای مصرف

- سم زدایی عمومی‌ در اسب

- تعدیل کننده سیستم گوارش و هضم و جذب غذایی

- کاهش گاز و نفخ

- قوام دهنده کود و رفع اسهال

- برای اسب‌هایی با عملکرد ضعیف یا رفتار تحریک‌پذیر

- موجب افزایش زیبایی و درخشش پوست می‌شود.

مقدار مصرف: 5 -5.2 گرم به ازای هر 100 کیلوگرم وزن بدن (50-25 میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن)

محتوی هر پیمانه معادل 5.2 گرم است.

روش مصرف: مخلوط با کنسانتره استفاده شود

منع مصرف: ندارد. اگر دارویی برای اسب مصرف می‌کنید، بهتر است مکمل دتوکس داماک را با فاصله حداقل 2 ساعت از آنها استفاده کنید.

بسته بندی: قوطی پلمپ شده 200 گرمی

شرایط نگهداری: درجای خشک و خنک نگهداری شود

تاریخ انقضا: 2 سال پس از تولید

مکمل غذایی دتوکس