خوراک کره اسب

به گزارش «سرویس اطلاعات دارویی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ بی‌شک مهمترین دوران زندگی یک اسب از بدو تولد تا 2 سالگی است، در این هنگام حیاتی یک اسب جوان به اندازه 80% جثه و وزن بالغ می‌شود. تغذیه خوب در این هنگام ازجهت تامین انرژی و مواد لازم رشد بسیار اهمیت داد. این محصول شامل تغذیه کره اسب‌ها و خوراک آنها است که حاوی مجموعه کاملی از عناصر معدنی، ریزمغذی‌ها و ویتامین‌های ضروری است که جهت بهبود سرعت رشد استخوان‌های قدرتمند، تاندون‌ها، مفاصل و عضلات کمک شایانی می‌کند.

از آنجایی که نمی‌توانید در این مقطع اسب‌های جوان را به‌دلیل عدم رشد کامل دستگاه گوارش با خوراک‌های کم انرژی و حجیم تغذیه کنید، ما این محصول را که سرشار از انرژی، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خوراک این شرکت، خوراکی کاملاً بالانس شده است که کلیه نیازهای خوراکی کره را در تمامی دوران رشد تامین می‌کند. در تهیه این خوراک از غلاتی نظیر با بالاترین قابلیت هضم و جذب انرژی و همچنین از کنجاله سویا بعنوان منبعی غنی از پروتئین استفاده شده است. ضمناً کلیه اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها، ریزمغذی‌ها، مواد معدنی و افزودنی‌های گیاهیی موردنیاز کره به بهترین نحو تامین شده است.

انرژی قابل هضم 3520 کیلوکالری در کیلوگرم
ماده خشک 89%
پروتئین 17/3%
لیزین 0/85%
میتونین + سیستنین 0/57%
فسفر 0/56%
کلسیم 0/10%
پتاسیم 1/36%
سدیم 0/19%
کلر 0/34%

ترکیبات: درت، جو، سبوس گندم، کنجاله سویا، نمک طعام و افزودنی‌های گیاهی

دستورالعمل مصرف

کره‌های 6 ماهه 2 کیلوگرم کنسانتره و 2 کیلوگرم یونجه و 0/5 کیلوگرم کاه مرغوب  به ازای هر ماه بیشتر از 6 ماه 100 گرم بیشتر مصرف شود تا سن 12 ماهگی، از سن 18 ماهگی 3 کیلوگرم کنسانتره و 3 کیلوگرم یونجه و 1 کیلوگرم کاه و 100 گرم روغن گیاهی در روز مصرف شود.