پاکبان طرقبه

به گزارش «سرویس حیوانات خانگی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ به نقل از طرقبه نیوز، پس از انتشار عکسی در فضای مجازی که کارگر خدمات شهری طرقبه را در حال انتقال سگ و آزار آن به نمایش گذاشته بود، انجمن حمایت از حیوانات موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند. پاکبان فداکاری که از سگ‌های ولگرد حمایت می‌کرده و در میان کوه‌ها سگ‌های آسیب‌دیده را درمان می‌کرد و در سکوت کوهستان حیوانات تنها مونس او بودند و او تنها یاری رسان آنها...

با اقدامات صورت گرفته مشخص شد که کارگر خدمات شهری فردی است که حمایت جدی از حیوانات را در کارنامه خود دارد لذا بدین منظور با حضور نماینده انجمن حمایت از حیوانات و شهردار طرقبه، روز گذشته ازاین کارگر شهرداری تجلیل به عمل آمد.

حسن نیم‌روزی این کارگر خدمات شهری اظهار داشت: سگ مذکور مصدوم در کنار خیابان رها شده بود و من در ماشین زباله مشغول کار بودم که سگ مصدوم را به عقب ماشین زباله گذاشتم تا به منطقه کلاته قنبر جهت نگهداری ببرم.

حسن نوروزی پاکبان فداکار

وی افزود: در ادامه مسیر، حیوان خود را از ماشین به پایین می‌اندازد که هنگام انتقال سگ به داخل ماشین، توسط شهروندان عکسی که در فضای مجازی پخش شده بود گرفته می‌شود.

کارگر خدمات شهری گفت: پس از حضور نماینده انجمن حمایت از حیوانات وی از نزدیک نحوه نگهداری از حیوان را مشاهده کرد و اقدام به انتقال حیوان به بیمارستان دامپزشکی کرد.

روز گذشته شهرداری طرقبه طی مراسمی از کارگر خدمات شهری این شهرداری به دلیل پیگیری درمان و نجات این حیوان آسیب‌دیده تقدیر و تشکر صورت داده است.