بیمه ایران با سازمان دامپزشکی تفاهمنامه همکاری مبادله کرد

شرکت سهامی بیمه ایران با سازمان دامپزشکی کشور تفاهمنامه همکاری بیمه ای مبادله کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران،این تفاهمنامه به امضای سید عباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از یک سو و محمدرضا صفری رییس سازمان دامپزشکی کشوراز سوی دیگر رسید وبین دو دستگاه مبادله شد.

رییس هیات مدیره بیمه ایران درجریان مبادله این تفاهمنامه گفت: این تفاهمنامه با هدف ایجاد آرامش دربخش کشاورزی و درراستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به ویژه درزمینه تحقق امنیت غذایی بین دو دستگاه تنظیم و مبادله شد.

سید عباس حسینی با اشاره به مسوولیت های بیمه ایران درحوزه های مختلف بیمه ای، تصریح کرد: سازمان دامپزشکی برای پوشش بیمه ای زیر مجموعه های خود انتخاب مناسبی داشته است، بیمه ایران با سرمایه بالا، نیروی انسانی متخصص و گستردگی شبکه فروش وحضور فعال درعرصه بین المللی می تواند خدمات بیمه ای مورد نیاز جامعه بزرگ کشاورزی کشور ارائه نموده و تحت پوشش قراردهد.

وی با تاکید بر مزیت های مادری بیمه ایران،ادامه داد: این مجموعه توانمندی های منحصر بفردی درعرصه دانش تخصصی بیمه ای و نیروی انسانی دارد و درعرصه بین المللی کاملا شناخته شده است.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این مجموعه توجه جدی به مسوولیت های اجتماعی خود دارد،اظهارداشت: تلاش می کنیم با بهره مندی از ابزارهای نوین واستقرار نظام جامع بیمه گری ارائه خدمات بیمه ای را تسهیل و تسریع کنیم.

وی با اشاره به ضرورت حضور بیشتر و کارآمد صنعت بیمه دربخش کشاورزی،عنوان کرد: به طور یقین تبادل این تفاهمنامه به عنوان گام نخست می تواند درآینده تبدیل به فعالیت های گسترده تربیمه ای بین این دو بخش شده وظرفیت های تولیدی کشوررا افزایش دهد.حسینی درادامه خواستارحمایت وزارت جهاد کشاورزی از تبادل این تفاهمنامه بیمه ای شد و افزود:به طورحتم حمایت مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی موجب تسریع دراجرای این تفاهمنامه خواهد شد و بخش عظیمی از جامعه کشاورزی را به دنبال خود به حرکت درخواهد آورد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور نیز گفت: خسارت های واحد های تولیدی کشاورزی،صدمات جبران ناپذیری را به این واحد ها وارد می کند به طوریکه بازگشت آن ها به چرخه تولید بسیاردشوارمی شود از این رو امیدواریم با کمک بیمه ایران این مشکل مرتفع شود