قیمت تخم‌مرغ دانه‌ای تعیین شد

سید فرزاد طلاکش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام این خبر افزود: قیمت تخم‌مرغ معمولی دانه‌ای 320 تومان و تخم‌مرغ زرد زعفرانی 330 تومان تعیین شد.

دبیرکانون سراسری انجمن‌های صنفی پرورش‌دهندگان مرغ تخم‌گذار افزود: این قیمت از روز شنبه روی تخم‌مرغ‌های برخی مرغداری‌ها که اعلام آمادگی کرده‌اند، درج خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه تخم مرغ دانه‌ای از نظر وزن متفاوت است، چگونه همه به یک نرخ عرضه شود، گفت: 75 درصد تخم‌مرغ‌ها وزن 58 تا 65 گرم دارند و در این طرح تخم‌مرغ‌های ریز که 5 تا 6 درصد کل تخم‌مرغ‌ها را شامل می‌شود، منظور نشده است.

طلاکش ادامه داد: البته مطالعه می‌شود، تا در آینده مشکل قیمت تخم مرغ‌ها با وزن متفاوت رفع شود.

دبیرکانون سراسری انجمن‌های صنفی پرورش‌دهندگان مرغ تخم‌گذار تاکید کرد: مردم اگر خرید تخم‌مرغ دانه‌ای را جایگزین شانه‌ای کنند، مشکل نوسان قیمت نخواهیم داشت.

به گزارش فارس در قرآن مجید آمده است: « وَ أَوْفُوا الْکَیْلَ إِذا کِلْتُمْ وَ زِنُوا بِالْقِسْطاسِ الْمُسْتَقیمِ ذلِکَ خَیْرٌ وَ أَحْسَنُ تَأْویلاً (اسراء، 35)»

و چون داد و ستد کنید، پیمانه را کامل دهید و با ترازوی درست وزن کنید، که این بهتر و سرانجامش نیکوتر است.

169. سازمان هایی که با معاملات تجاری رابطه دارند، باید درستکاری، وفای به قرارداد، امانتداری و دقت در معاملات را از یاد نبرند و این اصل، در سازمان به عنوان ارزش و فرهنگ درآید، زیرا موجب جذب مشتری برای کسب سود بلندمدت می شود.