پارک-علمی-پروفسور-بازیما
در مجموعه پارک علمی شما می‌توانید به تشریح بدن انسان یا قورباغه بپردازید و به صورت عملی عملیات‌هایی مانند تزریق یا احیای قلبی را مثل یک پرستار تجربه کنید.

به گزارش «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی»؛ مجموعه پارک علمی، از جمله جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی به شمار می‌آید که به تازگی در بلوار شاهنامه شهرستان مشهد بازگشایی شده است.

همجواری این مجموعه با آرامگاه فردوسی بزرگ، فرصتی بی‌نظیر برای مسافران و گردشگرانیست که تا شهر توس طی مسیر می‌کنند و در کنار دیدار از آرامگاه فردوسی بزرگ و امام محمد غزالی و اخوان ثالث و استاد شجریان  و در راه برگشت، از این مجموعه نیز بازدید نمایند.

در این پارک علمی می‌توانید  برای اولین بار در کشور و سومین بار در جهان از دهان یک انسان غول پیکر عبور کرده و با سفر به اندام‌های مختلف بدن، اسرار گوناگون بدن انسان را کشف کرده و فرا بگیرید.

پارک علمی پروفسور بازیما

 

این مجموعه در زمینی به وسعت 6000 متر مربع و با امکانات به روز شامل مجموعه بدن انسان و مجموعه تاکسیدرمی پذیرای علاقمندان می‌باشد. در مجموعه پارک علمی شما می‌توانید  به صورت عملی به تشریح ماکت بدن انسان بپردازید و عملیات‌هایی مانند تزریق یا احیای قلبی را مثل یک پرستار تجربه کنید. بانوان نیز می‌توانند در فضایی خصوصی از طریق بازی و سرگرمی با بدن خود آشنا شده و پاسخ سوالات خود را بیابند.

پارک علمی پروفسور بازیما

 

مجموعه پارک علمی در اردیبهشت 1402 به صورت رسمی با حضور نمایندگانی از شهرداری مشهد و میراث فرهنگی افتتاح شده و هرروزه از ساعت 9 تا 17 منتظر بازدیدکنندگان از سرتاسر ایران پهناور می‌باشد. بازدید از این پارک علمی محدودیت سنی نداشته و پیر و جوان و کودک از آن لذت خواهند برد.

آدرس: خراسان رضوی، شهرستان مشهد، بلوار شاهنامه، شاهنامه 42، انتهای کوچه ، پلاک 16، مجموعه پارک علمی

شماره تماس: 09151581707

پارک علمی پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما