رابط-کولار

به گزارش «سرویس کشاورزی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی»؛ رابط کولار پلی اتیلن با دو کارایی تعبیه شده است. کارایی اول آن این است که دو لوله با سایز یکسان را به هم متصل می‌کند، کارایی دوم آن زمانیست که لوله دچار ترکیدی شود، به جای آنکه لوله را عوض و یا جوشکاری مجدد کنید و یا حتی زمانی که اصلا امکان جابجایی لوله‌ها و یا نزدیک کردن دهانه‌های لوله را به هم نداریم می‌توانید این محصول را استفاده نمایید تا ترکیدگی لوله را پوشش دهد.

با اسامی دیگری همچون رابط حوادث، رابط پلی اتیلن حوادث و رابط پلی اتیلن نیز نامیده می‌شود. اما محدودیت در طول شکستگی دارد و تا طول 10 سانتی متر را در برمیگیرد. تحمل فشار کاری تا  10 بار می‌باشد.

نوع اتصال

پیچی بودن این محصول کمک شایان از لحاظ راحتی کار و همچنین در هزینه و نصب آن به وجود آورده است. چون در نمونه‌های چدنی آن هم قیمت محصول گرانتر می باشد و هم نصب آن سخت‌تر است و هزینه پیمانکار اجرایی را هم در برمیگیرد.

سایزها

63

90

110

تمامی محصولات تولیدی پارس خاور با رعایت استانداردهای موجود در این صنعت ساخته و تولید شده است. علاوه بر کیفیت بالای محصولات در بین رقبا قیمت پایینتر و به صرفه تری دارا می‌باشد.