گیت-ولو-دوسر-لوله-کوتاه
گیت ولو دوسر لوله کوتاه

به گزارش «سرویس کشاورزی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی»؛ شیر کشویی پلیمری دوسرلوله یکپارچه از جمله شیرهای مورد استفاده در سیستم آبیاری کشاورزی به حساب می‌آید. در بازار کشور شیرهای کشویی به نام شیر گیت ولو و شیر دروازه‌ای نیز شناخته می‌شوند. کنترل جریان ورودی در شیرهای گیت ولو با حرکت عمودی دیسک نسبت به جریان آب صورت می‌گیرد و حرکت دیسک نقش اصلی را در باز و بسته کردن مسیر جریان آب دارد.

ازین رو جنس دیسک مورد استفاده در شیرهای کشویی (گیت ولو) تاثیر زیادی در کیفیت شیر تولید شده دارد. دیسک‌های با کیفیت پایین به مرور در مقابل جریان فرسوده شده و کیفیت آب‌بندی خود را از دست می‌دهند. شیرآلات پلیمری در عمق خاک و محیط‌های خورنده و در مقابل مواد شیمیایی و اشعه فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارند. مهمترین مزیت این شیرها قیمت پایینتر، کاهش هزینه‌های نصب و کاهش ریسک سرقت شیرها است.

گیت ولو پلیمری دوسرلوله یکپارچه پارس خاور در برابر نور خورشید مقاوم بوده و قابلیت تحمل فشار تا 10 بار را دارد.

صنعت کشاورزی امروزه درگیر مشکلات فراوانیست که از مهمترین آنها می‌توان بحران آب را نام برد. حجم کلانی از آب کشور در این صنعت به کار رفته و به میزان فراوانی نیز هدر داده می‌شود. شیرآلات پلیمری کشاورزی به یاری کشاورزان آمده‌اند تا بتوانند بهترین آبیاری را با حداقل مصرف آب برای محصولات خود انجام دهند.

سایز-گیت-ولو-دوسر-لوله-کوتاه