دوسر دنده بیرون مهره دار

به گزارش «سرویس کشاورزی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی»؛صنعت کشاورزی امروزه درگیر مشکلات فراوانیست که از مهمترین آنها می‌توان بحران آب را نام برد. حجم کلانی از آب کشور در این صنعت به کار رفته و به میزان فراوانی نیز هدر داده می‌شود. شیرآلات پلیمری کشاورزی به یاری کشاورزان آمده‌اند تا بتوانند بهترین آبیاری را با حداقل مصرف آب برای محصولات خود انجام دهند.

این شیرها برای قطع و وصل کردن جریان آب در زمان آبیاری محصولات کشاورزی کاربرد دارند. پس هنگام خرید توجه به کیفیت و مرغوبیت این محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است.

بال ولو دوسر دنده بیرون مهره ماسوره دار برای انشعاب از خط اصلی به خط فرعی در سیستم‌های آبیاری تحت فشار استفاده می‌شود. این شیر دارای تاییدیه از مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی است و محصولی از شرکت پارس خاور می‌باشد.

شیرآلات پلیمری محصولاتی هستند که در کشاورزی و برای آبیاری محصولات کاشته شده استفاده می‌شوند. شرکت پارس خاور ارائه‌دهنده بهترین انواع شیرآلات کشاورزی در سطح کشور است که شیرآلات را با بهترین کیفیت و متناسب با نیاز کشاورزان انتخاب می‌کند.

سایز دوسر دنده بیرون