نمایشگاه بین المللی مشهد ۳ الی ۶ مردادماه ۱۳۸۸

به گزارش «سرویس همایش‌های داخلی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ خراسان تنها دروازه ورود به کشور افغانستان و مهمترین دروازه ورود به بازار آسیای میانه در همسایگی با پنج استان کشور و صنعتی ترین استان افغانستان (هرات) دارای موقعیتی بسیار استراتژیک به لحاظ اقتصادی می باشد.

قرار گرفتن نزدیک به یک چهارم واحدهای فعال صنعتی کشور و حدود یک پنجم شاغلان بخش صنعت کشور در این استان، وجود پروازهای متعدد داخلی و خارجی به شهر مشهد به عنوان دومین کلان شهر کشور و حضور متخصصان صنایع از نقاط مختلف دنیا و سایر امتیازات این شهر، موقعیت ممتازی را جهت تسهیل مبادلات تجاری در این شهر فراهم آورده است.

نمایشگاه بین المللی مشهد باتوجه به وظایف ذاتی خود و به منظور افزایش صادرات و یافتن بازارهای جدید از متخصصان این حوزه در کشورهای همجوار بخصوص کشور افغانستان دعوت رسمی بعمل می آورد تا از نمایشگاه بازدید نمایند.

تجربه این دعوتها و حضور هیاتهای تجاری در نمایشگاه دامپروری سال گذشته خود مبین این موضوع می باشد. این مهم باعث می شود تا تعاملات تجاری در نمایشگاه تا حد قابل توجهی بالا رفته و نمایشگاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی به هدف خود از برگزاری نمایشگاه نزدیک تر شود.

زمینه های فعالیت مشارکت کنندگان

- خوراک دام و طیور

- دارو و مکملهای غذایی دام و طیور

- تجهیزات و تاسیسات و ماشین آلات پرورش دام و طیور

- وسایل و تجهیزات شیردوشی و مواد ضدعفونی کننده

- سیستمهای برودتی و سردخانه ای

- سیستمهای توزین

- خدمات فنی و مهندسی و مشاوره

- پودر ماهی

- مرغداری

- تجهیزات آزمایشگاهی

- نشریات و سایتهای تخصصی

- بانک و بیمه

- سازمانها و ارگانهای دولتی مرتبط

- تجهیزات و ماشین آلات صنایع کشتارگاهی

نمایشگاه بین المللی مشهد ۱۳۸۸