دانشگاه کالیفرنیا، دیویس

به گزارش «سرویس آموزشی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ به نقل از حکیم مهر؛ دانشکده دامپزشکی دانشگاه یوسی‌دیویس در حال حاضر رتبه نخست را در میان دانشکده‌های دامپزشکی کل دنیا به خود اختصاص داده است. بیمارستان دانشگاه دیویس کالیفرنیا در سال 1970 با خدمات رسانی به 3000 حیوان بیمار در سال گشایش یافت و هم اکنون این بیمارستان سالانه با پذیرش بیش از 50‌هزار بیمار با خدمات‌رسانی سریع و در فضا و چیدمانی با ظرفیتی بالا مشغول به کار می‌باشند.

دانشگاه کالیفرنیا

حیوانات بیمار در این بیمارستان با بهره‌گیری از آخرین اکتشافات در زمینه دامپزشکی و همچنین بالاترین استانداردهای لازم مراقبت و درمان می‌شوند. در این دانشکده دانشجویان تحت آموزشی بی‌نظیر و دارای سطح کیفی بالا قرار می‌گیرند.

در این راستا با کمک بودجه‌های دریافتی، مسئولان مربوطه در پی گسترش هرچه بیشتر امکانات درمانی دامپزشکی در این دانشکده بوده و هستند. از برنامه‌های در دست اجرا و تکمیل شده می‌توان به موارد ذیل اشاره داشت:

مرکز دامپروری و خدمات فارم اولین مرکزی خواهد بود که به صورت آن‌لاین راه‌اندازی خواهد شد و این نمونه‌ای جامع از پیشرفت در این زمینه می‌باشد و این نشان از تعهدی است که این دانشکده نسبت به صنعت دامپروری و کشاورزی ایالت کالیفرنیا و کل دنیا دارد. ارتقا و اصلاح اصول  ایمنی جهت کار دانشجویان و کلینیسین‌ها نیز در برنامه کاری می‌باشد.

برترین دانشکده دامپزشکی دنیا

صنعت اسب‌داری بخش مهمی از اقتصاد و تمدن کالیفرنیا را به خود اختصاص داده است. جهت خدمت مناسب به این صنعت، مرکز درمان و مراقبت اسبها به مکان جدیدی منتقل شده و در آن لنگش در این حیوانات نیز با دقت بالا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. متخصصان در این بیمارستان قادرند اسبها را به راحتی در محیط باز معاینه نموده و آسیب‌های وارده را تشخیص و درمان نمایند.

صنعت اسب‌داری

اقتصاد و تمدن کالیفرنیا

در اسب در دانشگاه دیویس

همچنین تاسیس مرکزی جهت تصویربرداری تمام گونه‌های حیوانی و جهت استفاده تمام موارد بالینی در بیمارستان که هم بیماران دام بزرگ و هم دام کوچک را شامل می‌شود. این مرکز شامل جدیدترین فناوری‌های به روز تصویربرداری که همراه با کاهش استرس و معطلی برای بیماران می‌باشد.

تصویربرداری حیوانات

این مرکز با امکانات منحصر به فرد رتبه نخست در دنیا را کسب نموده است.

دانشگاه دیویس کالیفرنیا