چهارمین کنگره بین المللی کلینیسین های دام های بزرگ

به گزارش «سرویس همایش‌های داخلی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا،سازمان نظام دامپزشکی؛ پس از برگزاری موفقیت‌آمیز سه کنگره قبلی در سال‌های 2011، 2013 و 2015، چهارمین کنگره کلینیسین‌های دام‌های بزرگ (ایکلاپ 2017) را نیز در ابعاد بین‌المللی با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار گردید.
 

بر اساس این گزارش این کنگره که فرصت بسیار مغتنمی برای حضور فعال و مؤثر صاحب‌نظران، اندیشمندان، کلینیسین‌ها، دانشجویان و صاحبان صنایع مرتبط به منظور دستیابی و تبادل نظر و اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردها و یافته‌های علمی در این حوزه است در روزهای 20 و 21 بهمن ماه امسال مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار خواهد شد و در مراسم افتتاحیه آن نیز از مقام شامخ علمی و عملی استاد دکتر محمود بلورچی تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

مامایی و بیماری‌های تولید‌مثل، بیماری‌های داخلی، ورم پستان و بیماری‌های مرتبط، لنگش و بیماری‌های اندام‌های حرکتی و جراحی از محورهای چهارمین کنگره کلینیسین‌های دامهای بزرگ (ایکلاپ 2017) اعلام شده است، همچنین بر اساس مصوبه‌ى ستاد برگزاری کنگره و به منظور ارتقای سطح علمی و پربارتر شدن محتوای سخنرانی‌ها مقرر شده که بیشتر سخنرانی‌ها در قالب "سخنرانی کلیدى" توسط استادان، صاحب‌نظران و اندیشمندان برجسته ارائه شوند و تنها تعدادى محدود از مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه کنگره که بیانگر پژوهش‌های کاربردی نوین و روزآمد باشند توسط اعضاى کمیته‌ى علمى کنگره به صورت سخنرانی عادی (١٢ دقیقه ای) پذیرفته خواهند شد که البته هیچگونه محدودیتی در پذیرش مقالات به صورت پوستر وجود نخواهد داشت.

کنگره بین المللی کلینیسین های دامهای بزرگ
 

شایان ذکر است، حضور و یا ارائه مقاله (به شرط حضور) در چهارمین کنگره کلینیسین‌های دام‌های بزرگ (ایکلاپ 2017) برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران امتیاز بازآموزی به همراه خواهد داشت.

دکتر محمدرضا صفری، رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و رییس ستاد برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ (ایکلاپ 2017) طی احکام جداگانه‌ای دبیر، رئیس کمیته علمی، دبیر علمی و دبیر اجرایی این کنگره را منصوب کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ثبت نام و یا حضور در فضای نمایشگاهی می‌توانند به وب‌سایت این کنگره به نشانی www.iclap.ir  مراجعه نمایند.

ضمناً به اطلاع می رساند، «دکتر محمدرضا صفری» رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و رییس ستاد برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ (ایکلاپ 2017) طی احکام جداگانه‌ای آقایان «دکتر مسعود عربشاهی» را به عنوان دبیر، «دکتر حسام‌الدین سیفی» را به عنوان رییس کمیته علمی، «دکتر رضا کسروی» را به عنوان دبیر علمی و «دکتر حسام‌الدین اکبرین» را به عنوان دبیر اجرایی کنگره منصوب کرد.