• نفریت در طیور

    نفریت در طیور

    بیماری نفریت، آماس و تورم نفرون‌های کلیه است که با التهاب مویرگ‌های گلومرول کلیه مشخص شده و به‌صورت حاد یا مزمن بروز می‌کند و شامل گلو مرولونفریت، نفریت انترستیتال و پیلو نفریت می‌باشد.

  • واکسن‌های ویروسی طیور

    واکسن لارنگوتراکئیت عفونی

    واکسن لارنگوتراکئیت عفونی

    واکسن لارنگوتراکئیت عفونی جهت ایمن‌سازی فعال علیه بیماری لارنگوتراکئیت عفونی در گله‌های صنعتی طیور، تهیه شده است. این واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

  • واکسن‌های ویروسی طیور

    واکسن دوگانه نیوکاسل و آنفلوانزا

    واکسن دوگانه نیوکاسل و آنفلوانزا

    واکسن دوگانه نیوکاسل و آنفلوانزا جهت پیشگیری از بیماری نیوکاسل و آنفلوانزای طیور (H9N2) استفاده می‌گردد. این واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

  • کوکاتیل (عروس هلندی) را بهتر بشناسید

    کوکاتیل یا عروس هلندی را بهتر بشناسید

    کوکاتیل‌ها (عروس هلندی) از خانواده طوطی‌های کاکل سفید و کوچک‌ترین عضو این خانواده ازلحاظ جثه در استرالیا با نام علمی (Nymphicus hollandicus) می‌باشند که اسم فارسی آنها برگرفته از همین نام علمی است.

  • واکسن دوگانه نیوکاسل (B1) و برونشیت عفونی (H_120)

    واکسن دوگانه نیوکاسل B1 و برونشیت عفونی H_120

    واکسن دوگانه نیوکاسل (B1) و برونشیت عفونی (H-120) با 1000 و 2500 دزی (زنده_لیوفیلیزه) این واکسن برای ایمن سازی فعال اولیه علیه بیماری نیوکاسل و برونشیت عفونی در مرغان بومی و گله های صنعتی طیور تهیه شده است.

  • واکسن دوگانه نیوکاسل (La Sota) و برونشیت عفونی (H-120)

    واکسن دوگانه نیوکاسل La Sota و برونشیت عفونی H-120

    واکسن دوگانه نیوکاسل (La sota) و برونشیت عفونی (H-120) با 1000 و 2500 دزی (زنده – لیوفیلیزه) برای ایمن‌سازی فعال علیه بیماری نیوکاسل و برونشیت عفونی در مرغان بومی و گله‌های صنعتی طیور تهیه شده است.

  • بیماری های مهم تنفسی طیور

    بیماری‌های مهم تنفسی طیور

    بیماری‌های رایج و مهمی وجود دارند، که می‌توانند سامانه‌ی تنفسی (مجاری هوا، شش‌ها و کیسه‌های هوایی) ماکیان را تحت تأثیر قرار دهند.

  • طبقه بندی و ریخت شناسی مایکوپلاسما سینویا (MS)

    طبقه‌بندی و ریخت‌شناسی مایکوپلاسما سینویا

    کلونی‌های مایکوپلاسما به صورت صفحات ماهواره مانند قابل مشاهده هستند. کلونی‌های ایجاد شده توسط این باکتری را در محیط کشت جامد، بهتر می‌توان مشاهده نمود.

  • جداسازی و شناسایی مایکوپلاسما سینویا

    جداسازی و شناسایی مایکوپلاسما سینویا

    با جداسازی و سپس شناسایی مایکوپلاسما سینویا (mycoplasma synoviae) می‌توان به نوعی تشخیص قطعی در مورد این بیماری دست یافت.

  • آفلاتوکسیکوز در طیور (aflatoxicosis)

    آفلاتوكسيكوز در طیور

    آفلاتوکسیکوز (aflatoxicosis) یکی از مهم‌ترین بیماری‌های مخرب و وسیع‌الطیف غیرمسری در طیور می‌باشد که توانایی بیمار کردن تمامی گونه‌های طیور را دارد.

  • واکسن‌های ویروسی طیور

    واکسن برونشیت عفونی طیور سویه H-52

    واکسن برونشیت عفونی طیور سویه H-52

    واکسن برونشیت عفونی طیور سویه H-52 برای مایه‌کوبی یادآور علیه بیماری برونشیت عفونی در مرغان بومی و گله‌های صنعتی طیور تهیه شده است. این واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

  • واکسن های ویروسی طیور

    واکسن برونشیت عفونی طیور سویه H-120

    واکسن برونشیت عفونی طیور سویه H-120

    واکسن برونشیت عفونی طیور سویه H-120 برای ایمن‌سازی فعال اولیه علیه بیماری برونشیت عفونی در مرغان بومی و گله‌های صنعتی طیور تهیه شده است. این واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

  • واکسن ویروسی طیور

    واکسن آنفلوانزای روغنی (H9N2)

    واکسن آنفلوانزای روغنی H9N2

    واکسن آنفلوانزای روغنی (H9N2) حاوی سروتیپ غیرفعال شده آنفلوانزای طیور (H9N2) با منشا بومی، ماده محافظ و یاور روغنی (ISA70) است. این واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

  • واکسن های ویروسی طیور

    واکسن بورس عفونی (گامبورو)

    واکسن بورس عفونی، گامبورو

    واکسن بورس عفونی (گامبورو) برای ایمن‌سازی فعال علیه بیماری بورس عفونی (گامبورو) در ماکیان بومی و صنعتی تهیه شده‌است.

  • واکسن‌های ویروسی طیور

    واکسن آبله طیور

    واکسن آبله طیور

    واکسن آبله طیور برای ایمن‌سازی فعال علیه بیماری آبله طیور در مرغان بومی و گله‌های صنعتی طیور تهیه شده است. این واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

عناوین اصلی