• علت و درمان سرفه گوسفندان

    علت و درمان سرفه گوسفندان

    سرفه گوسفندان می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که علاوه بر سرما خوردگی وجود نوعی انگل از مگس به نام میازیس است که با خوراندن دارو می‌توان باعث درمان سرفه گوسفندان شد.

  • واکسن‌های باکتریایی دامی

    واکسن چهارظرفیتی آنترو توکسمی

    واکسن چهارظرفیتی آنترو توکسمی

    واکسن چهارظرفیتی آنترو توکسمی به منظور ایجاد ایمنی فعال علیه بیماری اسهال عفونی بره‌‎ها، انتروتوکسمی، پرخوری یا قلوه نرمی و براکسی در گوسفند و بز/ بره و بزغاله استفاده می‌شود.محصولی از شرکت واکسن و سرم‌سازی رازی.

  • عوارض کمبود مس در دام Copper Deficiency

    عوارض کمبود مس در دام

    عناصر معدنی ۵-۲درصد وزن بدن جانوران را تشکیل می‌دهند که ۷۵درصد از این میزان در استخوان‌ها متمرکز می‌باشد. اکثر عناصر معدنی طبیعت در بدن یافت شده‌اند و وجود آنها در غذا ضروری می‌باشد.

  • فاسیولوزیس (Fasciolosis) یا کپلک در دام

    فاسیولوزیس یا کپلک در دام

    فاسیولوزیس (Fasciolosis) یا کپلک از جمله بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است که شایع‌ترین گونه انگل بوده و بیشتر در گاو، گوسفند، بز و انسان ایجاد بیماری می‌کند.

  • واکسن‌های باکتریایی دامی

    واکسن قانقاریای عفونی کبد (هپاتیت نکروزان)

    واکسن قانقاریای عفونی

    واکسن قانقاریای عفونی به منظور ایجاد ایمنی فعال علیه بیماری قانقاریای عفونی کبد در گوسفند و بز/ بره و بزغاله. این واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

  • بیماری قانقاریای کبدی (هپاتیت نکروزان)

    بیماری قانقاریای کبدی، هپاتیت نکروزان

    بیماری قانقاریای کبدی (هپاتیت نکروزان) یک نوع توکسمی حاد گوسفند و بز و به طور نادر در گاو است که در اثر زهرابه کلستریدیوم نووای در بافت کبد بوجود می‌آید، در شرایط طبیعی معمولاً با فاسیولیازیس همراه است.

  • محلول استریل تزریقی

    مولتی ویتامین

    مولتی ویتامین

    هر میلی‌لیتر از داروی مولتی ویتامین شرکت نصر فریمان محتوی چندین ویتامین است.

  • بیماری آبله در گوسفند و بز (Pox)

    بیماری آبله در گوسفند و بز

    آبله گوسفند و آبله بز دو بیماری جدا از هم هستند و عامل هریک گونه‌ای از ویروس آبله می‌باشد که فقط میزبان اصلی خود یعنی «گوسفند» و یا «بز» را مبتلا می‌کند و در میزبان دیگر بیماری‌زائی ندارد.

  • پودر استریل قابل تزریق Ceftiprin

    سفتیوفور سدیم 0/25 گرم (سفتی پرین 0/25)

    سفتیوفور سدیم 0/25 گرم، سفتی پرین 0/25

    هر ویال داوری سفتی پرین 0/25 حاوی 250 میلی‌گرم سفتیوفور سدیم می‌باشد که بعد از آماده‌سازی محلول آن معادل 50 میلی‌گرم سفتیوفور پایه (Base) به صورت ملح سدیم در یک میلی‌لیتر خواهد داشت. این دارو محصولی از شرکت نصر فریمان می‌باشد.

  • اصول صحیح واکسیناسیون دام ها و کاهش مشکلات در گوشت و پوست

    اصول صحیح واکسیناسیون دام‌ها

    تزریقات اشتباه، با سرسوزن و ناحیه نامناسب تزریق، می‌تواند مشکلات زیادی برای دام بوجود آورد. نکات ارائه شده برای واکسیناسیون دام از بروز مشکلات گوشتی و پوستی جلوگیری می‌کند.

  • پودر استریل قابل تزریق Ceftiprin

    سفتیوفور سدیم 0/5 گرم (سفتی پرین 0/5)

    سفتیوفور سدیم 0/5 گرم، سفتی پرین 0/5

    هر ویال داوری سفتی پرین 0/5 حاوی 500 میلی‌گرم سفتیوفور سدیم می‌باشد که بعد از آماده‌سازی محلول آن معادل 50 میلی‌گرم سفتیوفور پایه (Base) به صورت ملح سدیم در یک میلی‌لیتر خواهد داشت. این دارو محصولی از شرکت نصر می‌باشد.

  • پودر استریل قابل تزریق Ceftiprin

    سفتیوفور سدیم 4 گرم (سفتی پرین 4)

    سفتیوفور سدیم، سفتی پرین 4

    هر ویال داوری سفتی پرین 4 حاوی 4 گرم سفتیوفور سدیم می‌باشد که بعد از آماده‌سازی محلول آن معادل 50 میلی‌گرم سفتیوفور پایه (Base) به صورت ملح سدیم در یک میلی‌لیتر خواهد داشت. این دارو محصولی از شرکت نصر می‌باشد.

  • واکسن‌های باکتریایی دامی

    واکسن بروسلا

    واکسن بروسلا

    واکسن‌های باکتریایی بروسلا به دو شکل: واکسن بروسلوز بره و بزغاله REV.1 (دز کامل) و واکسن بروسلوز گوسفند و بز REV.1 (دز کاهیده) موجود می‌باشد. این واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

  • محلول استریل تزریقی

    سولفادیمیدین + تری متوپریم (سولفاپلاس)

    سولفادیمیدین و تری متوپریم

    هر میلی‌لیتر از این داروی آنتی میکروبیال سولفادیمیدین + تری متوپریم، حاوی 200 میلی‌گرم سولفادیمیدین و 40 میلی‌گرم تری‌متوپریم می‌باشد. این دارو محصولی از شرکت نصر است.

  • واکسن‌های باکتریایی دامی

    واکسن شاربن علامتی

    واکسن شاربن علامتی

    واکسن شاربن علامتی به منظور ایجاد ایمنی فعال علیه بیماری شاربن علامتی در نشخوارکنندگان و نتاج آنها استفاده می‌شود. ایت واکسن محصولی از واکسن و سرم‌سازی رازی است.

عناوین اصلی