معرفی کارخانه سینا فریمان

به گزارش «سرویس اطلاعات دارویی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ الکل بر اساس دانش فنی موجود از ملاس چغندر توسط میکروارگانیسم‌های تولید کننده الکل اتیایک تحت شرایط دمائی خاص طی دو مرحله تکثیر و تخمیر که به صورت هوازی و بی هوازی می‌باشد با کیفیتی مطلوب تولید می‌شود.

محصولات بدست آمده به روش تقطیر پالایش و خالص سازی می‌گردد، و در نتیجه آن الکل طبی و صنعتی با درجه خلوص بالا تهیه می‌گردد.

واحد کنترل کیفی کارخانه بمانند قلب تولید از متخصصین مجرب بهره‌جویی نموده و آزمایشگاه کارخانه نیز با دارا بودن آخرین تکنولوژی مدرن و تجهیزات روز، دقیق ترین آزمایشات کنترل کیفی را انجام می‌دهند و محصول تولیدی ماهانه توسط ناظرین محترم اداره استاندارد مورد کنترل و آنالیز قرار گرفته و این مهم باعث تجلی صنعت نوین الکل سازی در کشور و زمینه صادرات محصولات را فراهم نموده است.

کارخانه شیمیائی سینا فریمان (سهامی‌خاص) واقع در شهرستان فریمان که بزرگترین تولید کننده الکل در کشور می‌باشد در سال 1379 با ظرفیت روزانه 20 هزار لیتر و با اخذ مجوز از وزارت بهداشت درمان و دانشگاه علوم پزشکی و نشان استاندارد از موسسه و تحقیقات صنعتی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

محصولات این شرکت شامل انواع الکل اتیلیک طبی و صنعتی می‌باشد که در بسته بندی‌های 120، 450 و 600 سی سی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

محصولات تولیدی با بهترین کیفیت جهت استفاده مراکز درمانی، بیمارستانی، درمانگاهها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و کارخانجات صنعتی عرضه می‌شود.

در این واحد تولیدی الکل طی فرآیندهای خاص از ملاس چغندر که الکل شده جدا و تخلیص می‌گردد. و مراحل تولید تحت کنترل دقیق سیستم‌های رایانه ای و ابزار دقیق، توسط مهندسین و متخصصین مجرب و کار آزموده هدایت می‌شود.

کارخانه سینا فریمان
کارخانه سینا فریمان
کارخانه سینا فریمان
کارخانه سینا فریمان
کارخانه سینا فریمان
کارخانه سینا فریمان
کارخانه سینا فریمان