تولید کننده مکمل های دام، طیور و آبزیان

به گزارش «سرویس اطلاعات دارویی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ همواره در صنعت دامداری و پرورش طیور و آبزیان برای رفع کمبودهای غذایی و هضم و جذب بهتر ترکیبات جیره پایه، نیاز به اضافه کردن مکمل‌ها در جیره حیوانات است. مکمل های دام و طیور و آبزیان علاوه بر بالا بردن کیفیت غذای مصرفی و افزودن خواص مفید بیولوژیکی به آن، در کم کردن هزینه های تولید و پیشگیری از بیماری ها نیز مفید است. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین تولیدکننده های مکمل و کنسانتره های دام، طیور و آبزیان آشنا کنیم.

شرکت گلبار شیمی در سال ۱۳۷۱ با گردهمائی تنی چند از متخصصین شیمی و دست اندرکاران با تجربه صنعت دام و طیور بنیانگذاری گردید. توجه به تکنولوژی بومی به کارگیری نیروهای کارآمد و متعهد برای رفع نیاز کشور از واردات دی کلسیم فسفات هدف اولیه این شرکت بوده است.

شرکت گلبار شیمی دانه در سال ۱۳۷۷ در راستای توسعه سبد محصولات متنوع در زنجیره مصرف دام و طیور با اتکای به پیوند خجسته بهترین متخصصین دامپروری و دامپزشکی در زمینه پرورش دام و طیور بنیان نهاده شد که هر دو مجموعه با عنوان گلبار شیمی دانه شناخته می شود.

گلبار شیمی دانه به پاس اعتماد مشتریان با سرمایه گذاری در بخش تجهیزات، نیروی انسانی و آزمایشگاه کنترل کیفی، " یکی از مدرن ترین آزمایشگاه های دام و طیور" را دایر نموده تا مواد اولیه مورد مصرف در کارخانه را از ابتدای ورود تا تولید محصول و در نهایت مصرف در مزرعه را تحت نظارت داشته باشد تا بدین وسیله شعار " مواد اولیه سالم الزام اصلی برای تولید محصولی با کیفیت" را جامه عمل بپوشاند.

مواد اولیه این شرکت عمدتا به صورت مستقیم از منابع مرغوب و با کیفیت، تحت نظارت سازمان دامپزشکی تهیه می گردد تا ضمن قبول مسئولیتی بیشتر، تولید محصول با کیفیت و حمایت از مصرف کننده تضمین شده باشد. گلبار شیمی دانه گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و مهر استاندارد کیفیت دارد. همه مدیران و کارکنان متعهد شده اند تا ضمن توجه به الزامات قانونی و بین المللی، جلب رضایت و ارزش نهادن به خواسته های مشتریان بزرگوار را ملاک برنامه ریزی قرار دهند. نتیجه چنین عهدی رضایت خانواده بزرگ مصرف کنندگان گلبار و انتخاب متعدد این شرکت به عنوان تولید کننده نمونه از سوی سازمان جهاد کشاورزی بوده است . گلبار شیمی دانه تحقیق و توسعه و نوآوری را به عنوان یک ضرورت برای پاسخگویی به نیاز فردا با همکاری تنگاتنگ اساتید دانشگاهی و خبرگان و دست اندرکاران صنعت دام و طیور مد نظر دارد و برای بهبود کیفیت و کسب رضایت بیشتر مصرف کننده هرگز پایانی را نمی شناسد.

محصولات شرکت گلبار شیمی دانه
مکمل شیری گلبار
مکمل شیری ویژه گلبار
مکمل معدنی گاو شیری
مکمل معدنی ویژه گاو شیری
مکمل ویتامینه گاو شیری
مکمل ویتامینه ویژه گاو شیری
مکمل گاو خشک و تلیسه
مکمل ویژه گاو خشک و تلیسه
مکمل گاو انتظار زایمان
مکمل ویژه گاو انتظار زایمان
مکمل گوساله
مکمل گوساله در حال رشد
مکمل پرواری
مکمل پرواری ویژه
مکمل استرس حرارتی
مکمل گوسفند و بز

نمایی از شرکت گلبار شیمی دانه