بخش‌های نمایشگاه کشاورزی پاریس 2018

به گزارش «سرویس همایش‌های خارجی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی پاریس (SIA) به مدت نه روز از تاریخ 5 تا 13 اسفند ماه برگزار می‌گردد. در پنجاه سال اخیر نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی پاریس مکانی برای ملاقات سالیانه بازیگران کلیدی بخش کشاورزی در جهان می‌باشد. در این نمایشگاه رویدادها و فعالیت‌های جدید هر ساله به نمایش گذاشته می‌شود.

محصولات نمایشگاه کشاورزی پاریس:

این نمایشگاه در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود:

محصولات زراعی و گیاهی، باغبانی، طبیعت

خدمات کشاورزی و حرفه‌ای، سازه‌های پایدار

مناطق فرانسه و نواحی برون مرزی

کشاورزی جهانی

• دامپروری: گاو، گوسفند و بز، سگ، اسب، پرندگان و حیوانات مزرعه‌ای

بخش‌های نمایشگاه کشاورزی پاریس 2018:

• بخش پرورش دام نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی پاریس 

در بخش‌های پرورش دام تعداد زیادی دام از 330 نژاد شامل گاو، گاوهای نر،  اسب‌های باری، اسبچه، میمون، بز، گوسفند، میش و قوچ، خرگوش و حیوانات مزرعه‌ای، خوک، سگ و حیوانات خانگی و... به نمایش گذاشته می‌شوند. بیش از 3850 راس دام به نمایش گداشته می‌شوند.

مواد خوراکی و آشپزی

بخش مواد غذایی به دنیای طعم‌ها و لذت تجربه مزه‌های جدید دعوت می‌کند. این بخش مکان مناسبی برای خرید محصولات باکیفیت و سهیم شدن در فعالیت‌های آشپزی، انتخاب محصولات برنده در رقابت عمومی کشاورزی و ناهارخوردن در رستورانها می‌باشد.

محصولات گیاهی و زراعی

از هوای تازه در بخش گیاهان و محصولات زراعی  لذت ببرید. برنامه‌های این بخش شامل :

در مورد کشاورزی مقیاس بزرگ و محصولات زراعی

دیدگاه متفاوت به زندگی طبیعی

رهیافت‌های جدید در باغبانی

برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلف 

خدمات کشاورزی و تخصصی

از زراعت تا دامپروری و جنگل‌داری با مباحثی در کشاورزی و پیش‌بینی‌های مربوطه روبرو هستند که همیشه در حال تغییر می‌باشند. بازیگران اصلی بخش کشاورزی، وزرای فرانسه، سازمان‌ها و اتحادیه‌های تجاری در سالن 4 برای ارائه و نمایش و بحث در زمینه‌های مختلف  ذیل حضور خواهند داشت:

تحقیق و توسعه

کار و آموزش

خدمات

موضوع نمایشگاه امسال  'کشاورزی پویا 'می‌باشد. کشاورزی پویا برای تغدیه بهتر، حفاظت از زمین و نوآوری می‌باشد. موضوع این نمایشگاه با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فنی همراه خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 09383049384 و 02166571400-4 تماس حاصل فرمایید.

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی پاریس SIA