آژند

شرکت آژنددام توس در سال 1384 و قبل از تقسیمات کشوری به عنوان اولین شعبه شرکت داروسازی نصر فریمان در استان خراسان بزرگ آغاز به کار کرد.

این شرکت با پشتوانه تجربه فروش دارو در داروخانه‌های برادران واعظ‌ ‌نیا ازسال 1357 وهمزمان با تقسیم استاندر سال 1386 به عنوان اولین پخش استانی خصوصی دارو و واکسن، دارای انبار و امکانات استاندارد در استان خراسان رضوی با اخذ مجوزهای لازم از اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی و نیز ادارات مربوطه آغاز به کار نمود.

معرفی شرکت آژند دام

لازم به ذکر است که قبل از ابلاغ چارت توزیع سازمان دامپزشکی، توزیع دارو از طریق شرکت‌های تولیدی و شعب آنها اتفاق می‌افتاد ولی سازمان دامپزشکی طراحی چارت خود را جهت توزیع مشخص و کنترل شده داروهای دام و طیور و طبق شیوه نامه توزیع‌ دارو به صورت سلسله مراتبی ابلاغ نمود به نحوی که تمامی شرکت‌های تولیدکننده و یا واردکننده بایستی داروهای خود را به پخش‌های سراسری واگذار نموده تا از طریق آنان، دارو از طریق شرکت‌های پخش استانی و پس از آن داروخانه به دست مصرف کننده برسد.

معرفی شرکت آژنددام توس

جایگاه شرکت آژند دام توس در این حلقه پخش استانی دارو و واکسن در خراسان رضوی می‌باشد.

شرکت آژند دام توس با فضایی بالغ بر 5000 متر مربع و با مجموع انبارهای حدود 400 متر مربع و ساختمان اداری مناسب خدمات خود را ارائه می‌دهد.

انبار شرکت به دفترانبار با تجهیزات سخت افزاری، قفسه بندی استاندارد و سیستم گرمایش و برودتی مناسب، سیستم اطفاء حریق و سیستم‌های امنیتی شامل دوربین و دزدگیر، سیستم BMS و نیز نقاله مناسب انتقال بار و نیز 35 متر مکعب سردخانه و درب‌های برقی و سیستم تهویه هوا و روشنایی مناسب تجهیز شده است.

معرفی شرکت آژنددام توس

این شرکت با بهره‌گیری از سه کامیونت نیسان و مزدا با اتاق یخچالدار مورد تایید اداره کل دامپزشکی مبادرت به توزیع دارو و واکسن در تورهای هفتگی به سراسر شهرستان‌ها و روستاهای استان خراسان رضوی می‌نماید.

معرفی شرکت آژنددام توس

در بخش اداری و توزیع و انبار این شرکت 12 نیروی متخصص با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از قبیل حسابداری و اتوماسیون و سامانه‌های اطلاع‌رسانی مشغول به کار می‌باشند.

این شرکت در حال حاضرنمایندگی شرکت‌های حکیم گستر مهتاب پخش انحصاری داروهای نصر فریمان، دامیاران اراک، پخش انحصاری محصولات فاضل درخشان، شرکت زرین پخش آوا، زوفا پرنیان پارس، ولشت دارو و ... را دارا می‌باشد.

گزارش آگهی

معرفی شرکت آژنددام توس