معرفی تبلیغات ماکی دام

به گزارش «سرویس دام، طیور و آبزیان» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی»؛ سایت ماکی دام با بیش از 12 سال سابقه در پوشش کامل اخبار دام، طیور، آبزیان، حیوانات خانگی و معرفی انواع داروهای دامپزشکی و مکمل‌های ویژه خوراک دام مکان مناسبی برای دیده شدن محصولات و زمینه کاری شما می‌باشد.  

الف) بنرهای A و B

• بنرB قایل روئیت در صفحه اول و در کانال تلگرام و صفحه اینستا ماکی‌دام می‌باشد. امکان لینک‌دهی به صفحه شخصی وجود دارد. ضمنا کادر این بنر درصورت درخواست با اعلام هزینه قابل افزایش است

.• بنر A بصورت gif و قابل روئیت در تمامی صفحات می‌باشد. درصورت سفارش کاتالوگ خبری امکان لینک‌دهی از این بنر وجود دارد. ضمنا کادر این بنر درصورت درخواست با اعلام هزینه قابل افزایش است.

ب) رپرتاژ (گزارش آگهی)

• در رپرتاژ تعداد عکس‌های استفاده شده حداکثر 4 عدد و امکان لینک‌دهی ندارد. اما درج وب سایت بدون امکان لینک‌دهی و نیز آدرس و شماره‌های تلفن قابل انجام است.

موارد عمومی:

- طرح مورد تایید سفارش‌دهنده می‌باشد و کلیه عواقب و آثار ناشی از اشتباه در انتشار به‌عهده سفارش‌دهنده می‌باشد.

- مسئولیت مفاد آگهی بر عهده سفارش دهنده می‌باشد.

- تغییرات متن آگهی درصورتی قابل ویرایش است که محتوای تبلیغ اولیه خدشه‌دار نگردد در غیر اینصورت شامل هزینه سفارش جدید خواهد بود.

- انتشار اولیه آگهی با واریز 50% از مبلغ قرارداد امکان‌پذیر بوده و مابقی پرداخت پس از تایید توسط سفارش‌دهنده بایستی انجام گیرد وگرنه آگهی حذف شده و ماکی‌دام مسئولیتی در قبال استرداد پیش‌پرداخت وجه نخواهد داشت.

- طراحی بنر به‌عهده سفارش دهنده می‌باشد و درصورت نیازهزینه طراحی به کل مبلغ اضافه می‌شود.

- تمام پیشنهادات یکساله شامل ارسال پیامک تبلیغاتی نیز می‌شود.

- تصویر کارت ملی و شماره موبایل سفارش‌دهنده همراه با متن قابل انتشار بایستی به شماره 09393972664 و یا به ایمیل info@makidam.ir ارسال گردد.

به منظور اطلاعات بیشتر و دریافت آفرهای ویژه می‌توانید با مسئول تبلیغات تماس بگیرید: 09393972664