پخت کلوچه کدوتنبل برای سگ ها

به گزارش «سرویس حیوانات خانگی» «ماکی دام - پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ برای خوشحالی همدم دوست‌داشتنی‌تان می‌توانید کلوچه‌های کوچک کدوتنبلی بپزید و به او جایزه دهید.

مواد لازم:

- 1 فنجان پوره کدو تنبل (ساده)

- 2 قاشق غذاخوری عسل

- 1 عدد تخم مرغ بزرگ

- 1 قاشق غذاخوری عصاره سیب

- سه چهارم فنجان و 2 قاشق غذاخوری آرد گندم

زمان آماده‌سازی: 15 دقیقه

بیشتر بدانیم:
دستور پخت چند غذا برای سگ

پوره کدو تنبل، عسل، تخم‌مرغ و عصاره سیب را با همزن به‌خوبی ترکیب کنید.

آرد را اضافه کرده و آرام بهم زنید تا مواد کاملاً مخلوط شوند. یک ساعت یا یک شب تا صبح در یخچال استراحت داده، سپس مواد را برای قرار دادن در فر آماده کنید.
مواد کلوچه کدوتنبل

برای این کار؛ یک سینی فر را با کاغذ روغنی مخصوص شیرینی‌پزی بپوشانید و سپس با کمک یک قاشق از مواد را روی کاغذ بریزید و با کمک کارد کره‌خوری آنرا صاف کنید، همچنین می‌توانید با ابزار و قالب‌های مختلف شکل‌های جذابی را درست کنید.
کلوچه کدوتنبل برای سگ

کوکی‌های شکل داده شده و آماده را درون فر 350 درجه به مدت 18 تا 22 دقیقه قرار دهید، بلافاصله پس از بیرون آوردن، کلوچه‌ها هنوز نرم هستند و می‌توانید روی آن‌ها را با خوردنی‌های مجاز سگ تزئین کنید.
کلوچه کدو تنبل

اجازه دهید تا کوکی‌ها خنک شوند. تا یک هفته می‌توانید آنها را در یخچال نگهداری کرده و تا سه ماه در فریزر سالم می‌مانند فقط باید پس از بیرون آوردن از فریزر اجازه دهید تا یخش آب شده و بعد در اختیار سگ قرار دهید.

هرکدام ازین کوکی‌ها حدود 50–70 کالری داشته و می‌توان از آنها بصورت روزانه برای تشویقی سگ استفاده نمود. مراقب باشید زیاده‌روی نکنید.

منبع: petsmart

ترجمه: مهسا احمدزاده